قالی و فرش های ایرانی

فروش فرشهای ایرانی بافت فرش ایرانی گالری تصاویر فرش ایرانی فرش کلاسیک ایرانی نقوش بکار رفته در فرش ایرانی

قالی و فرش های ایرانی

فروش فرشهای ایرانی بافت فرش ایرانی گالری تصاویر فرش ایرانی فرش کلاسیک ایرانی نقوش بکار رفته در فرش ایرانی

فروش فرشهای ایرانی بافت فرش ایرانی گالری تصاویر فرش ایرانی فرش کلاسیک ایرانی نقوش بکار رفته در فرش ایرانی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تبدیل عکس به تابلو فرش ارمغانی است زیبا از ترکیب هنر فرش بافی و عکاسی که ضمن زیبایی، موجب ماندگاری بیشتر خاطره ها می شود. در واقع فرش و هنر فرش بافی از معدود هنرهایی است که از دیرباز جای خود را در بین مردم هنردوست ایران باز کرده و هر روز شاهد کاربرد متنوع این هنر در جنبه های مختلف زندگی هستیم؛ تبدیل عکس به تابلو فرش یکی از بهترین پیشرفت هایی است که در زمینه استفاده تزئینی از فرش مورد توجه قرار گرفته است. ثبت هزاران خاطره زیبا و دلنشین در تار و پود فرش ماشینی ، در ترکیب با هنر طراحان، هنری است به یاد ماندنی که تصویری زیبا از تلفیق صنعت عکاسی و هنر تولید فرش ماشینی به نمایش می گذارد.

شباهت فرش ماشینی بافته شده به عکس اصلی از مهمترین مواردی است که در سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش می بایست مد نظر داشته باشید. این امر نیز به دقت طراح و به طورکلی به دقت نقشه وابسته است. از طرف دیگر،‌ رعایت فاکتور تنوع بافت، در بافت چهره بسیار ضروری است؛ چراکه باعث می شود فرش بافته شده از ظرافت برخوردار بوده و از قواعد مشخص بافت فرش ماشینی که منجر به سنگینی و سفتی فرش ماشینی می شود، پیروی نکرده باشد.

نکات مورد توجه در تبدیل عکس به تابلو فرش

یکی از نکات شایان توجه در این زمینه این است که تبدیل عکس به تابلو فرش ، هنری است که نیاز به دانش تخصصی داشته و در کنار مهارت طراح نقشه و استفاده از تکنیک مناسب رنگبندی فرش، منجر به خلق اثری زیبا و بدیع می شود. اثری که گویای هنرنمایی خالق اثر بوده و با برخورداری از اصول علمی و هنری مناسب، جلوه ای زیبا برای منازل به ارمغان می آورد.

نکته قابل توجه دیگر در تبدیل عکس به تابلو فرش  این است که در ارسال تصویر مورد نظر دقت داشته باشید که عکس مورد نظر در حجم و فرمت مناسب تهیه شده باشد. فرمت های png و jpg فرمت های قابل قبول برای این کار هستند

تبدیل عکس به تابلو فرش در اندازه های مختلف امکان پذیر بوده و ضروری است که ابعاد عکس ارسالی و اندازه تابلو فرش با یکدیگر هماهنگ باشند.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش برحسب اندازه و مواد مورد استفاده، همچنین میزان ظرافت اثر متفاوت می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها به وب سایت یک فرش مراجعه کنید. شایان ذکر است نوع سفارش نیز در مبلغ نهایی اثرگذار بوده و سفارش چاپ روی فرش در مقایسه با بافت تابلو فرش از قیمت کمتری برخوردار است.

شرکت تولیدی یک فرش به پشتوانه چندین سال تجربه در صنعت تبدیل عکس به تابلو فرش ارائه دهنده بهترین و زیباترین تابلو فرش های ماشینی برگرفته از هنر عکاسی است که خاطرات شما را در اندازه های مختلف در تار و پود فرش جاودانه می کند.
  • ۹۷/۰۴/۰۵
  • maryam ahmadi

نظرات (۱)

  • فرش ستاره کویر یزد
  • فرش ستاره کویر یزد ، از بزرگترین برند های تولید فرش ماشینی از ابتدای تاسیس آن تا کنون بوده است. فرش ستاره کویر یکتا فرش، با تولید محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند و به برندی مطرح که همگی به عنوان فرش با کیفیت می شناسند تبدیل شود.

    سال تاسیس این شرکت تولید فرش ماشینی، به سال ۱۳۶۰ هجری شمسی بر می گردد که از همان ابتدا توانست قسمتی از بازار را از آن خود کند و خود را به همگان بشناساند. فرش ستاره یزد یکتا فرش، ابداعات زیادی در زمینه های مختلفی داشته است و بسیاری از اولین ها در فرش ماشینی را به نام خود ثبت کرده است.

    شرکت قالی ستاره کویر یزد با پشتیبانی نیروی متخصص و مدیریت توانا، توانست به خوشنام ترین برند فرش ماشینی ایران تبدیل شود. همگان بر کیفیت فرش های ستاره کویر واقف هستند و این شرکت روزبه روز تلاش کرده است تا نیازها و سلیقه های مشتریان را پاسخ دهد و فرش هایی در طرح ها و رنگ ها ی مختلف تولید و وارد بازار نماید.

    مجموعه فرش ستاره کویر یزد در سال 1377 با تاسیس فرش خاطره کویر یزد توانست محدوده فعالیت خود را گسترش دهد و تنوع تولید خود را بالا ببرد. بسیاری از ابداعات و اتفاقات نوآورانه در صنعت فرش ماشینی از جمله اولین فرش دستباف گونه جهان، اولین فرش 1000 شانه 10 رنگ در جهان و برخی دیگر از اقدامات در این مجموعه شکل گرفته است.

     

    فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس

    فرش ستاره کویر یزد ایساتیس، از جمله فرش های اکریلیک 500 شانه 8 رنگ با تراکم 1200 و ظرافت ۱۲۰۰۰۰۰ سرنخ می باشند.

    قیمت فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس قیمت مصوب کارخانه هست و شما عزیزان می توانید به صورت خرید اینترنتی و مستقیم فرش مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید. ارسال فرش ها تا درب منزل شما رایگان می باشد و امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.

    فرش های دسته بندی طرح ایساتیس در ابعاد استاندارد ۱۲ متری (۳*۴) ، ۹ متری (۲٫۵*۳٫۵) و ۶ متری (۲*۳) و کناره ها بافت می شود. اگر کیفیت فرش اولویت اول شماست بهترین گزینه فرش ستاره کویر یزد می باشد.

    متنوع ترین و بزرگترین گالری فرش های ستاره کویر یزد را مشاهده کنید. با این تنوع مدل و قیمت فرش ستاره کویر یزد طرح ایساتیس، هر کس با هر سلیقه ای می تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

     

    فرش ستاره کویر یزد کلکسیون شاهکار نوین

    فرش ستاره کویر یزد شاهکار نوین یا همان کلکسیون شاهکار نوین در دسته بندی فرش های اکریلیک 700 شانه 8 رنگ با تراکم 2550 و ظرافت 1190000 سرنخ بافت می شود.

    با خرید مستقیم و اینترنتی فرش را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید و مبلغ فرش را در محل پرداخت نمایید. فرش ستاره کویر یزد طرح شاهکار، یکی از بزرگترین و معتبر ترین برند فرش ماشینی ایران و جهان به شمار می رود که در جهان و ایران شناخته شده می باشد.

    فرش های طرح شاهکار نوین در تمامی ابعاد استاندارد ۱×۴ ,۱×۳ ,۱×۲ ,۳×۴ ,۲×۳ ,۲٫۵×۳٫۵ ,۱×۱٫۵ و قالیچه موجود می باشد. قیمت فرش ۱۲ متری و قیمت فرش ۹ متری و قیمت فرش ۶ متری کلکسیون شاهکار نوین 700 شانه نیز در توضیحات تمامی محصولات درج شده است.

    این دسته بندی از تولیدات فرش ستاره کویر یزد از کلکسیون ها پرفروش می باشد که بیشترین سلیقه های مشتری را پوشش می دهد که با بهترین کیفیت نخ و دستگاههای پیشرفته بافت می شود.

     

    فرش یزد همیشه پیشرو در تولید فرش های ماشینی با کیفیت و ماندگار بوده است و گروه وب سایت یکتا فرش با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای بافت و آخرین تکنولوژی های تولید فرش ماشینی. یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی فرش ماشینی در خاورمیانه محسوب می شود که تولیدات فرش های ۳۲۰ شانه ، ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه در این مجتمع انجام می گیرد.

    کارخانه فرش ستاره کویر یزد. در طول سالهای فعالیت خود توانسته است بیش از ۱۰ کلکسیون از تولیدات فرش ماشینی را داشته باشد که برخی از آنها برای اولین بار در جهان تولید شده اند. این امر به وسیله کارخانه فرش خاطره کویر یزد  از زیر مجموعه های فرش ستاره کویر یزد که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد. سرعت خوبی گرفت و توانست در زمینه های مختلف فرش ماشینی تولیدات خود را افزایش دهد.
    ستاره کویر یزد یکتا فرش، دارنده گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت و لیسانس درالون آلمان و نشان واندویل اهدایی از وزیر اقتصاد بلژیک می باشد.

    گروه ستاره کویر یزد ابداع کننده اولین نسل از فرش های دستباف گونه (hand look) در جهان است که شباهت بسیاری به قالی دستباف ایرانی دارند. اولین فرش دستباف گونه جهان در این شرکت با نام شاهکار کویر  تولید شد.
    ابداعات بعدی این بار در کلکسیون هزار و یک شب اتفاق افتاد و اولین فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ در جهان در سال ۱۳۹۲ تولید و عرضه شد.
    اما این پایان کار نبود و در تداوم نوآوری های مجتمع کویر یزد در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار کلکسیون جدیدی به نام نقش جهان، ۱۰۰۰ شانه، ۱۰ رنگ با ظرافت ۲۴۰۰۰۰۰ سرنخ تولید شد که در نمایشگاه دوموتکس هانوفر آلمان در ژانویه ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.
     

    تولیدات کارخانه ستاره کویر یزد و فرش خاطره کویر یزد در کلکسیون های زیر می توانید مشاهده نمایید:

    کلکسیون نقش جهان 
    کلکسیون شهریار
    کلکسیون شهباز 
    کلکسیون شاه عباسی
    کلکسیون شاهسون
    کلکسیون ایساتیس
    کلکسیون هزار و یک شب
    کلکسیون شهرزاد 
    کلکسیون سوپر گلیم

     

    جهت اطلاع از قیمت فرش ستاره کویر یزد و خرید اینترنتی به سایت تخصصی قالی ستاره کویر یزد یکتا فرش مراجعه نمایید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی